Friday, March 16, 2012

30 - muda lagi kah??? (",)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
Alhamdulillah Hendaknya~~

w0w tajuk saya untuk entry kali nie..thanks pada yang mengatakan saya muda lagi..
kembang sekejap.. (",) hehehehe...
kakak-kakak,abang-abang,adik-adik,makcik-makcik & pakcik-pakcik 
sekalian saya sudah agak berumo lah..kalo ikutkan itu boleh kawen sudah..
cuma belum masuk 3 series la..lagi 4tahun yer.. ;) insya allah..

situasi 1 
mamat (kenalan) - as kamu bape??
saya - lor dah nx masuk 2.
mamat (kenalan)- tipu aih..
saya - tx percaya nah ic..hahaha...
mamat (kenalan)- terkedu sementara ...
saya - hanya mampu senyum :)

situasi 2 :
makcik - anak umo 22 eik??
saya - ha??ap0..saya dah lebih dari tue la makcik..
makcik - yer ker??tipu lah..dia gelak..
saya - mahu marah pun der..tapi diam jek :P
makcik - ok la tue..tapi bila nx kawen nie..
saya - errr...soklan makcik..tolong carikan.. :P hahahaa

tengok lah nie :

↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 
↓ 


nampak macam sudah agak berumo kan??
saya tahun ini umo 26 yer.. ;)
hehehe...

*tapi dalam sejarah family..ayah saya semua orang akan tegur..cik hasan nie bawu 48 ka??
kitaorang semua akan ketawa..
tapi ayah saya memang dah berumo jugak lah sudah 60 tahun..
saya ingat masa adik saya kecik-kecik dahulu..
dia akan cakap,kalo tua..macam tok-tok tue..bawu la tua..
hahaha...

----------> see my daddy


*abaikan muka saya yang panas tue..
tengah mengamalkan pendiet.. :P 

nota kaki :

Kita belajar untuk melepaskan seseorang yang amat bermakna 
di dalam hidup kita perlahan lahan.. 
Dengan kekuatan yang ada, kita masih lagi mampu tersenyum 
indah menutup kesedihan di hati.. 
Kita belajar untuk hidup keseorangan namun kesepian 
itu kadang membuatkan kita kosong di dalam meniti hari..
 Namun apa yang tahu, dia tetap pernah bertahta di hati walau kita belajar melupakannya

---- > saya akan bercuti ke penang ...

No comments:

Post a Comment