Tuesday, March 13, 2012

29 - H.o.L.i.D.a.Y

24-25 Feb 2012..
me,my family & my family Pak Sue  terjah Langkawi Island..
Kitaorang terjah Langkawi atas bertujuan kenduri My Mom Frenz A.k.A 
My couSin 'Bau-bau Bacang'.. ;)

-----> but kita usha dulu gambar g jejalan dekat langkawi yer




Dataran nie setiap pengunjung wajib datang..
untuk bergambar dengannya...heeeee
PLACE : DATARAN HELANG a.K.a DATARAN LANG


nie family Pak sue ku..a.k.a ayah sue..diorang la yang nie g sangat langkawi..heee...
thanks sebab bawa kita jalan... ;)


..tempat first kitaorang terjah ialah Makan Mahsuri..


..di atas rumah mahsuri..


..bergaya sekejap..


pakcik yang paling saya rapat..
setiap kali mahu kemana confirm my mom suggest bawa pakcik serta keluarganya..
saya panggil dia 'ayah' ...dari kecik sampai besar selalu berkepit dengan my uncle nie..


after pergi Makan Mahsuri..kitaorang terjah beras terbakar..tue ja la.. :)


lastly punya tempat ialah Langkawi Cable Car..tak naik pun..dah lewat sangat..
time nie dekat koi 7.00pm dah.. ;)


ini jambatan macam kat 'china'..
*abaikan senyuman saya tue..sebab buat2 sahaja dari saya..heee...


and sseeee...
GUD BYE..

nota kaki ----> insya allah akan jejak lagi ke Langkawi Island...


---> serta kepada yang telah menamatkan  zaman bujang pada bulan Mac,yang sambut hari lahir pd bulan Mac,serta yang mendapat rezeki apa2 pada bulan Mac..
Alhamdulillah & Congratulations..
Semoga Kalian Semua Berbahagia Yer..Saya Sentiasa Berdoa untuk Kalian,& Kalian Tolong Doakan Untuk Saya Sama Yer..Amin Semuanya... ;)

3 comments:

  1. bestnye pi langkawi...dah lame lieya tak gi....terbayang2 borong cekelat daim byk2 hik hik hik

    ReplyDelete
  2. hehehehe...
    jom2 kita g sana...
    sy mahu jejak lagi kesana

    ReplyDelete