Monday, April 25, 2011

^^ Rindu B0ntek Adam ^^

finally update juga my blog.rindu kat si kecik s0rang nie.aiiisshh kalah rindu kat bofprenz nie. :) asal dekat nx balik kampung ja,mula la rindu si kecik nie.n then mula la nx pkir beli s0mething kat dia..wwwwwweeeeeee..but teng0k pada bajet dulu,cz saya nx guna untuk tunang,tapi kadang tue beli juga.sebab suka teng0k dia pakai apa yang saya beli. (^^,)

j0m..j0m..g0dek-g0dek pict sekecik nie..um0 beliau dah 1thn setengah,tx sabar nx celebrate bufday kamu ADAM ..chik sanggup minta cuti.nnt kita uat bufday party kamu ADAM ya. :) insya allah.. 










tengok la nie..senyum dia..
buat semua geram..









g0 to swimming..









yehaaa..dalam swimming 
pool dah.bestnya..









tengok senyum lagi..sapa tx geram..









habit jeler Lidah.. ( ^^, )










adam makan MCD lagi ???

thanks t0 MAMA nur SYakila & Abah DzulHawira Yer..cz menggembirakan kami sekeluarga & bagi adam jaga Abah & Mak..serta Abah & Mak Tak sunyi dirumah..



nie mesti korg pelikkan..apanya,nie kek yang berbentuk bee..dalam pempr0sesan nx uat bufday ADAM..saya dah tanya pendapat dari kawan2 cakap cantik & sweet Bee nie..s0 saya membuat keputusan untuk kek bufday party adam adalah Kek Bee nie..
( ^^,)

4 comments:

  1. Hahaha...comel. Rambut cam Asmara.

    ReplyDelete
  2. hahaha..lawak2..rambut dia lembut sgt..

    ReplyDelete
  3. pjgnye rambut die.. tak rimas eyh.. huhu;P
    nmpk nakal je die kan.. chik die grg pun suke.. lol :D

    -dyh-

    ReplyDelete
  4. hehehe..adam ini kekasih awl dan akhir saya.. :)

    ReplyDelete