Tuesday, April 19, 2011

^^ Lupakan Hasrat Untuk Minggu Depan ^^

Dipagi yang mulia ini..sekali lagi saya menitis kan airmata mata.kerana terasa agak P.U.T.U.S  A.S.A. dengan hasrat minggu hadapan.saya menangis bagaikan air paip yang mengalir begitu deras/laju..ya allah kuatkan lah semangat hamba mu ini.aku redha jikalau ketentuan mu itu.amin ya rabbal alamin.mybe tiada j0doh untuk saya pergi minggu hadapan.

Alkisahnya.saya mendapat inteview Ahli Photografi (B 11) disekt0r kerajaan..
Apa Yang Korang Pkirkan dengan Apa yang Saya Pkirkan INi?? mesti kamera DSLR kan...sebegitu jugak dengan saya.hasrat ini sudah terpendam begitu lama dari tahun 2007 lagi untuk menjadi phot0grapher.just tau sedikit demi sedikit sahaja.errmm..mahu menangis lagi.


panggilan dari sekt0r kementerian nie la.

last week surat ini sampai dahulu..mengatakan ader exam photogafi.s0 saya memang bet0i2 gembira..mybe rezeki tunang mana nx tahu kan,insya allah dapat ker..


exam ini kali yang ke-2 kalo saya g lagi..yang menyedihkan saya adalah ujian amalinya..


ini ha..ujian amali nie..surat ini bawu sampai tadi..bila baca rasa gembira la sangat2,teng0k kene bawa DSLR airmata saya terus mengalir.sangat sedih.macam mana mahu beli @ pinjam..


buktinya..kal0 tidak bawa kamera DSLR ujian aut0matic batal & gagal..

after baca surat ini terus telef0n mak.cakap ngn mak adik fedup r,tx nx g la interview tue..sambil menangis2.mak cakap jangan putus asa,lega la sikit mak cakap macam itu.mak cakap cuba tengok dahulu atau cite pada kawan2 untuk pinjam kamera DSLR yang mana ader DSLR la..tidak b0leh cite banyak2 air mata mengalir begitu pantas.. :(

member bl0g sila beri nasihat kepada saya..saya sudah agak putus asa..

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Wooo sedihnya..Pergi je la, jangan tak pergi.
    saya punya DSLR sudah rosak, tak repair lagi. sebab tu jarang bershooting skarang ni. klu tak blh je kasi pinjam.

    Kalau tak de kawan, saya syorkan awk try tanya kedai gambar. Kadang2 dorg ada menyediakan perkhidmatan menyewa camera.

    ReplyDelete
  3. menangis sekali lagi,bila awk bg k0men nie...

    ReplyDelete
  4. dear, first nak komen yang tak berkaitan ngan topik.. chumei gmbr kat pulau aman sblh nih ->

    2nd,i think u shud remove ur full ic number & hide a liltle d address.. mcm bahaya je publickan.. huhu

    sorry dear tak dpt bantu.. takpe if tak dapat pegi.. yakinlah setiap ketentuan Ilahi ada hikmahNya.. kita kan tiada kuasa menentang kehendakNya.. pasti ada yang lebih baik buat kita eyte.. sabar ye syg.. xoxo <3

    dyh-

    ReplyDelete