Monday, March 28, 2011

' my Weekend ' 27 march 2011 Dataran Merdeka...

alhamdulillah...saya mahu meng 'entry' kan lagi my story k.. (^^,)..apa dah jadi dengan my weekend..last week balik kg..errmmm..last day 27 mac 2011 saya,normas & my sis g0 to Dataran Merdeka..errmmm...berp0co-poc0 dengan geng-geng artis dan 0rg yang ajar menari di sehati berdansa..di taja oleh HARIAN METRO serta 5 Siaran Radio...h0t Fm,Era fm,Suria Fm,Sinar Fm & KL Fm...sangat best la jugak..yg paling Best nya,beratur panjang giler nx amik baju...Ingt dapat la yang H0t Fm...Teng0k2 dapat yang Era Fm..Argggghhh...tx kira la..janji der kenangan kan.. :) ...agak happy la & menrealese sikit tensi0n nie..apalagi..j0m teng0k my pict k...

(^^,)

 with DINA from DJ era..










pelak0n DJ Radi0 Suria.Fm









bersama dengan HALIM OTHMAN Dj Radio.FM












with Sue Dj Hot Fm..









with Dania Daniel...tinggi tau Dania..






with Abby Fana radi0 Sinar.Fm


















n0rmas yang pemalu










with Vanida Imran

with Suraya Dj Hot.Fm & Lin Suria.FM

normas,Sue Dj. Hot Fm & saya

 say g0od bye...hehehe.nx balik dah...happy sesangat..sebab p0co-poc0 sampai melecet kaki..

alkisah tentang baby nie...
saya beratur panjang untk ambil era.fm nie..sambil menunggu turn..teng0k2 baby nie d0k menggeletek saya..ad0i sabar ja la tau...bila saya beralih depan ja..dia mesti tarik tudung la..tarik baju la..siap raba2 lagi..maksud raba2 tue..pegang belakang baju saya la..hehe..lastly kita0rg dah tx jumpa ngn baby nie lagi dah..eerrmmm..
**for baby tue dr auntie asnie-sem0ga berjaya didunia & akhirat ya..dan jadi anak yg s0leh/s0lehah...amin d0a dari auntie asnie..(^^,) **

Sbnrnya saya tx tahu baby nie nya jantina nya..cz tgk mcm gurlz pun ada..hehehe

2 comments: