Wednesday, March 30, 2011

Fat + Thin

F.A.T ------------>T.H.I.N

apa makna dia atas nie??hehehe..saya mahu dari ini 
saya mahu buang ini la..dah jenuh membuat nya..hik2...saya nya diri jadi agak besar kerana dek ubat 0peration..uhuhu..d0ct yang membuat pemeriksaan terkejut..tengok berat naik mendadak...asnie kamu makan apa ha??hehehe..dengan slumber saya jawab..alhamdulillah saya dah tx tanggung sakit tue sekarang..badan saya makin naik la...jadi macam pict bawah nie..adoi..nx cuba jugak...

best kalo jadi badan gini..nx beli baju senang..saya tidak yakin dengan badan saya sekarang..hehehe..

akan saya cuba jugak ke 
 ' F.A.T ----------------------> T.H.I.N.'

2 comments:

  1. Makan la apa sahaj janji rajin buat latihan bakar kalori. Rugi kalau hidup tapi nak makan itu ini tak dapat.

    ReplyDelete
  2. wow...hehehehe..sy dah kurangkan makan malam tue ja..sekarang minum oat ja...tp sy cuba nx kuruskan,tp doct tx bg..cz takut efects pada operation sy..errmm...

    ReplyDelete