Wednesday, December 4, 2013

119 : Beginilah....



saya selalu bertanyakan dalam hati kenapa manusia kena berubah perangai..dari satu tahap ke satu tahap..kenapa harus jadi nie..pernah saya tanya kepada sorg imam nie.. imam nie menjawab "kehidupan kita berputar" sbb tue manusia berubah..dan kenapa kita harus sabaq dengan perangai setiap orang tue.. "kita sedang diuji" dengan keadaan kita ini..

saya selalu terpikir, "kenapa manusia nie tak pernah nak hargai"...sebab tak dapat doit ker?? sbb tue manusia nie tak hargai apa yang kita buat..bukan kita tolong semua kerana keikhlasan dalam diri kita..

  • situasi sekarang buat saya sakit hati sangat-sangat,bila dah senang lupa daratan..
  • tapi tidak sedar yang kita nie dah buat itu ini untuknya..masih lupa & alpa...
  • anggap diri tue hebat..dah tak kira umo..dah tak hormat..


saya akan cuba sebaik mungkin..
i'm understand manusia tiada yang perfect..
selagi kita boleh minta maaf..kita minta maaf..




No comments:

Post a Comment