Thursday, June 6, 2013

103 : Tahniah Sahabat Baik Saya.. ^_^




Rasulullah SAW bersabda Mafhumnya

" Manusia Hawa Dijadikan daripada RUSUK manusia ADAM,
Bukan dari kepalanya untuk menjadi atasnya,
bukan dari kakinya untuk menjadi alasnya,
malah dari sisinya untuk menjadi teman hidupnya,
dekat dengan lengannya untuk di lindungi dan dekat dihatinya untuk di cintai "

Semoga Bahagia Ke JANNAH sahabat ya..sentiasa di doakan..


before akad nikah 


after akad nikah..uhuhu.. Azuwan menangis dulu..


tahniah sahabat...maaf ya saya lambat datang malam nikah tue...
sedih dan sebak bila tengok moment nie... :(


alhamdulillah dapat juga bersua dengan nya after akad nikah...


acara pembatalan air solat...


Shudex with Sarah...kecik sungguh dunia ini.. ^_^
 saya dengan Sarah pernah kerja sama...
tapi Shudex Satu Kolejmate..masa diorg ambil diploma sama-sama...



akhirnya dapat jugak Tuan Blog bergambar dengan Pantin.. ^_^


Baju Tuan Blog Yang Terlalu Besar hokay...tapi harga murah2 jek... 
Saya Tak yakin dengan Badan Saya Hokay...
Sebab Sebenarnya saya boleh pakai saiz M...
tapi rasa diri tue dah tak muat untuk saiz M lagi dah.. :P
so amik saiz XL...tengok sekali pakai gedebak..tapi apakan daya..pakai kan jugak.. :D


Bersama Kolejmate dulu...

Meh Layan Pict Pantin nie... :)


So Sweet.. ^_^


di Kandang Kuda, Batu Pahat Perlis..





Pengapit Lelaki nie Ensem OK... MA hosp alor star.. :P 
with Kak Ija.. (hosemate shudex)


diorang berdua nie PENGAPIT shudex.. :D 


SELAMAT PENGANTIN BARU SAHABATKU...JADI ISTERI SOLEHAH TAU ^_^ 

No comments:

Post a Comment