Monday, December 31, 2012

79 : Sekali Lagi Alhamdulillah ^_^

Sunday , 30 Dis 2012

Aih mesti rasa muak ja kan dok cite sal saya snap gambar Angkasawan tue...hahaha...tidak mengapalah saya janji ini last cite.. :P hihihih... 

Jam 10.30pg --- masih bergolek-golek atas tilam..tetiba teringat nak buat status something kat fb..so cari lah bahan kat twitter..cari-cari jumpa..akhirnya jumpa lah satu status nie...pastue terus letak kat FB..dalam 3minit kemudian..ada akak nie,komen kat my status 

terima kasih akak Lieya.. http://lieyalatif.blogspot.com/ tue blog kak Lieya..
saya selalu terjah blog dia tau..suka cite-cite dia tau...hehehe

apo lagi...saya terus cari laptop & broadband..terus on..
yey lompat bintang.. :P


see... 
alhamdulillah dapat jugak diorang pict diorang kan..saya bermacam2 cara buatnya..
send kat email dengan pelbagai nama lah..tp saya hampa..
send dekat Dr Halina nya Page lah..tapi dengan berkat kesabaran saya..
alhamdulillah... terima kasih ya..sebab sudi bergambar dengan saya..
saya sangat teruja dengan En. Angksawan ini serta Dr Halina,
coz masing-masing tidak sombong..budi bahasa sangat pekerti..menghargai orang keliling..
alhamdulillah...

Dan Dr Halina Pun Membalas nya di Blog beliau..


Segala-galanya saya hargai..
tuhan yang membalas dengan keperamahan diorg ini..
Amin.. ;)

*saya rindu kat kekasih saya :( 
asyik whatsap ja ngn dia..haih -_-

No comments:

Post a Comment