Wednesday, December 26, 2012

76 : Kembang Semangkuk Kejap... ^_^

Assalamualaikum.. :) 

Semua Sihat ?? Mana tidak sihat sila jumpa doctor ya... :) saya disini tidak mahu bercakap banyak sebab saya mahu kongsi apa yang saya dapat semalam sahaja.Semua orang akan suka bila dapat yang diinginkan..Seperti saya pun mesti mahukan..mesti lompat bintang kan... Yay..Saya Suka..

ok..ok..stop Cik Asnie..

Silalah tengok gambar yang mahu ditayangkan ini...

Jap-Jap...Saya Teringin Sangat Nak Jumpa FAHRIN AHMAD ok...hahaha...


ya yang inilah dimaksudkannya itu...Angkasawan yang sangat ensem,is wifey yang sangat cantik soft aja kulitnya.. ^_^  Dan Bella yang sangat bijak dalam pertuturan.. "no..no.."
but that time saya tengah snap pict pre weeding my cousin area Pavilion nie,tetiba saya nampak orang yg sangat Tinggi dan Ensem lalu depan Saya,dengan pantas dan cepat saya kejar dan serta kerjasama dari diorg sekeluarga,dapat lah snap pict diorg nie..saya sangat suka.. BERBUDI BAHASA okey!! n then,ramai masih lagi tidak percaya saya dapat bergambar dengannya..

mari sini saya tunjukkan.....
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I

tunggu lah sat... ^_^

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V

seeeeeeee ... *Silalah Lompat Bintang* :p 


ttp mata..eh bukalah mata..kan..kan..silalah percaya ok.. :P
..joking..

stop story now..continue..

*sangat sedih bila email yang diberi angkasawan nie salah.. :( 
hope Dr Halina dapat baca blog ini..
sila bgtahu ya..thnks very much..tata...

-_-

2 comments:

  1. WAHHHHHHHHHHHHHHHHH sgt jeles.......best2..dpt amik gambar dgn celebrity....

    akak pun suke family dieorg nie....dari sebelum kawin sampai la skrang mmg suke depa....comel semua.....bella lagiiii laa comel....kecik2 dah pandai melaram...

    tahniah aini...

    ReplyDelete
  2. hehehehehe...sy tgh meniarap kot kat lantai sebab amik gmbr pre weeding...pastu dah ternampak pa lagi...cepat2 kejor...alhamdulillah diorg mmg tak sombong..budi bahasa sungguh :)

    ReplyDelete