Thursday, April 12, 2012

35 :: SILENT & MISS ::

assalamualaikum..dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha penyayang..

sekian lama menyepikan diri di blog..akhirnya saya meng 'entry' kan jugak , dan alhamdulillah semuanya sebab masih boleh bernyawa di dunia ini..


amin hendaknya...


saya just kongsi artikel ini dengan apa yang ada di perasaan nie..


maaf yer tuan blog..saya bukan curi artikel awk..tapi nice dengan entry-entry awk nie :)




1 - S.E.N.Y.A.P

motif dari saya untuk senyap nie ----> 
adalah untuk mengatakan bahawa senyap itu selalu terjadi setiap dalam diri manusia..
tetapi untuk saya kadang itu tidak adil..
tetapi apa kan daya,semua nie dah tertulis..biarkanlah.
kehidupan kita ini macam roda..berputar-putar..


lebih baik diam dari bersuara..

________________________________________________________________

2 - R.I.N.D.U


rindu itu terkadang menyakitkan =_=
bila dia suka, dia datang..
bila dia benci, dia hilang..

ya allah kuatkan lah hati umat mu ini (-__-)



hasni 

2 comments:

  1. boleh tak nk ckp.. mcm tak paham sgt.. huhu.. means si dia mendiam dan kamu merindu kah?
    -dYh-

    ReplyDelete