Thursday, November 10, 2011

1432H AIDIL ADHA

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

alhamdulillah Aidil Adha kali ini dapat saya bersua lagi.. :) 

walaupun ada benda dah terjadi & menimpa saya sekeluarga,benda dah tertulis suatu hari nanti akan terjadi..tapi sudah terjadi..dan alhmadulillah tiada sapa yang tercedera mahupun sebaliknya..

hope doakan kesejahteraan abah saya supaya sentiasa dilindungi yang maha esa..amin..
adik disini sentiasa doakan kesejahteraan ma & abah yer..

raya kali ini saya beraya di parit buntar..giliran my mum punya turn untuk beraya bersama emaknya a.k.a nenek saya..

alhamdulillah semuanya sempurna,walaupun saya rasa tidak semeriah dulu..

almaklum lah beraya di negeri orang kan walaupun dah biasa dengan suasana sana..

macam biasa lah gambar mesti disertakan..seeeee ;)

-------à

..si jantung hati saya..

-my cousin-

..my mum , nenek & my dad..


wiena & wanie

ini budak penyeri keluarga kitaorang..seorang yang sangat aktif..

my ibu a.k.a my auntie..yang sangat sporting :) 

my debab a.k.a my sister & my ibu..

* kakak saya kan,dah saya balik KL kan dia ckp dia rindukan saya..
hahaha..buktinya..

mula tx ngaku...

sssseeeeee ----->
hahaha..kakak saya sorang nie masa depan dengan saya mcm hampeh ja..uhuhu..apa2 pun saya pun memang sentiasa merinduimu yer..kau lah jantung hati hati ku..

:P

No comments:

Post a Comment