Friday, October 28, 2011

seloka pagi jumaat :P

salam jumaat :))

jom lihat di bawah --->

1.
hahaha..dayah buat lawak kat saya pagi nie..

2.

tengok la lagi :P

3.

tengok la nie..ajak saya buat relationship plak..aih budak nie..
nx kena dengan saya nie..

actually cite sebenarnya macam nie..sekarang nie ramai yang tegur saya..eh dah kurus la..u dah cantik la..pp pun dah tak der..aih pp tak der??uhuhu..maksudnya ketembaman la..hahaha...lawok-lawok..saya rasa dah melantak banyk kot makan setiap hari..tapi saya akui...saya tak makan nasi,dan jogging/aerobic n makan sebelum 8pm..lepas tue makan vitamin C plak..oooppsss...ader orang cabar saya jangan makan nasi sampai raya haji nie..
boleh kah??i try yer..mybe saya berfikir sama kot.tapi fikir menda??


nanti lihat gambar terbaru yer.. :) 


kalo korang pasan kan..tudung biru tue saya la..
masa nie tahun 2007..
pp tidak tembam kan??


sekian... :)

4 comments:

  1. haha.. adoyai.. i ingt u nak buat relationship ngan i.. kat fb.. jom.. 'open rship:P'

    ReplyDelete
  2. open relationship ngn u ker??namo r t ur adik marah i..

    ReplyDelete
  3. heheh.. tak marah lo.. jemles bamnyak yo..=P

    ReplyDelete