Tuesday, October 4, 2011

..rindu sampai ke syurga..

WoRdlesS TuEsDaY!!


saya mengalami kerinduan yang teramat!!
tapi hanya untuk my dad n my mum..itu sahaja mampu luahkan..tambah-tambah dengan my mum..tadi pagi tepon tapi tue pun cakap sekejap sahaja..dengar suara pun jadi lah..
ternangis jugak lah sebab terlalu rindu.tapi lepas cakap telefon..
*adik tak mau nangis dah,nanti mak risaukan adik pasal kes haritue.maaf kan adik sebab tak boleh teruskan semua ini,adik tak mahu hipokrit kan hati adik lagi.tapi apa-apa pun terima kasih sebab mak dengan abah faham situasi adik..adik dah redha semuanya.hidup nie mahu lama bukan untuk dipakai 2-3hari..
pesanan dari mak..thnks to all..
dan terbaca satu blog kakak nie..dia suka sangat berblog.tengok dia pun rindu akan mak ayah dia,saya baca boleh nangis la..
Dan yang terakhir saya baca blog kwn saya nie.saya menangis jugak.sudah bertahun-tahun dia lalui tanpa ayah dari umurnya 11 tahun..Dan lebih kurang 2minggu lepas emak dia pulak meninggal..
al-fatihah..
semoga beliau tabahkan hati & semoga arwah bondamu tersayang ditempatkan 
dikalangan orang-orang yang beriman..amin.

untuk menggembirakan hati ini.dok belek-belek la pict nie..
bagi yang ibu bapa nya masih ada di muka bumi ini,hargai lah diorang..
..doa dari kedua ibu bapa amat lah berkat..


*ini hadiah untuk abah & emak..
hadiah anniversarry yang ke 35tahun..
alhamdulillah sebab jaga kakak & adik sepenuhnya..
dan tunaikan segala permintaan adik dan kakak..
terima kasih.. :)

4 comments:

  1. rindu gak yer..sama ah ngan akak..nk kena balik kg gak nie this weekend..:D

    ReplyDelete
  2. uhuhuhu..a'ah..rindu sgt,sebab der something jd masa raya haritue..cian diorg..tp sy yakin mak abah sy kuat lalui kehidupan ini..

    ReplyDelete
  3. Rindu cepat2 la call mereka. Buat yang baru kehilangan ibu atau bapa, al fatihah saya sedekahkan...

    ReplyDelete