Thursday, October 13, 2011

ll redha ll

::: Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja :::

lama aku tidak menghapdet blog..dek kerana renovation tempat aku..pc aku dicampak disudut almari..uhuhu..sian my PC..n then aku plak kena migrain yg teruk..sampai nx bangun bnyak kali pkir..muntah sahaja..bila check jer..doct cakap darah rendah..adakah aku memikir??aih..mikir pasal keje ader la..past is past..tapi SUMPAH aku masih tx dapat untuk melupakan semuanya..sampai dah tahap macam nie..bukan ku pinta tapi demi kebaikan masing-masing..aku bukan sesempurna mana yg..hari demi hari,bulan demi bulan..minggu demi minggu masih anggap tiada apa yg berlaku..sabar ya wahai hati..ku sedar siapa diriku..aku redha dengan kententuan ini..errmm..

No comments:

Post a Comment