Sunday, June 26, 2011

...pabiLa Hati TerPaut pAda waYang...

Jam 10.05min (25 jun 2011,Sabtu) saya mulakan tujuan saya...jeng-jeng ~~~ 
Scroolll Bawah ...Apanya....




layan cite nie dulu..satu hari leh layan 2 m0vie kot.best kot cite nie.asal ngeri ja tengoknya,lastly der part yang saya nangis..sebab frenz pada ar0an aziz mati ditikam.

sec0nd wayang...
 3,2,1 cinta..
heroin : awak,jadi bF saya ya..
hero : huhuhuhu...

apabila perempuan 37 : 1 lelaki ...mengisahkan seorg her0in yg t0mboy dgn memberanikan dirinya melamar seorg her0 yang terkacak di Kolej nya.tetapi akhirnya heroin itu bercinta dengan sahabat karib nya sendiri.apabila heroin nya tersedar dari khalayan yang selama ini dia impikan..

heroin : saya yang r0men  dia lect..hahaha.. (~_^)
agak menarik jugak la citenya.n happenning la..

after m0vie-movie nie...see -------->>













disebalik nasi ayam ini..my frenz tx hilang dari nescafe nya..sentiasa minum..nasi ayam nie all the best jugak.








akhirnya dapat jugak begambar depan KLLC nie..hehhee.. (*_^)
nice this pict..kredit t0 HIDAYAH..










my frenz dengan ballon nya...









balik sudah...bye..

*thnks t0 my frenz,akhirnya kita dapat 0uting jugak kan..
maaf andai der ku terkasar atau sekutunya..

3 comments:

  1. wek wek.. I dah weng skunk.. hadoi.. *hepy working (^^,)*

    -dYh-

    ReplyDelete
  2. kat rumah lah syg.. baru pulang pg nih.. nak tito sat.. ptg kalau larat gi keje.. tapi rase tak kowt.. berat pale.. nanyte.

    ReplyDelete