Monday, April 11, 2011

^^ I'm badly hurt ^^

kehidupan manusia berlainan kan.tapi terkadang tue manusia nie nampak sangat kata kita nie tidak menjaga maruah kita.huh!!please la jangan anggap kita nie tak ader maruah k & tak pandai jaga diri sendiri..i hate...hate...hate...panas sahaja aku mendengar nya.mahu menangis pun ader nie.

seumpanya sekarang untuk bagiku pada-pada sesiapa yang berada diluar sana tue..
"jangan jaga tepi kain 0rang k..jaga lah tepi kain sendiri"
"cermin diri anda dahulu ya,jangan sesuka hati mahu tegur apa yang aku buat k"
terasa sangat hati ini..


jenis saya tidak suka berdendam dengan orang yang dah buat baik dengan saya..tapi terkadang tue,orang yang buat saya jadi pedendam.jagalah kehidupan harian sendiri k.

'manusia tiada yang sempurna'

4 comments:

  1. marahnya bunyi t. sabar k...nanti dia akan sedar kesilapan dia.

    ReplyDelete
  2. dear, mengapakah?.. ritu u ade msg 'ur badly hurt' tp tak tahu pulak hujung pangkal.. nnt citer deh.. -dyh-

    ReplyDelete
  3. ntah la..ader 0rg masuk hal sy..k0mplen mcm2 with my mom n then ckp saya sgt buruk... :'(

    ReplyDelete