Wednesday, March 23, 2011

II strong headache II

kepala saya sakit kembali...eermmm...terasa sangat..nx kata pikir dah malas nx pikir...s0 saya redha ja la...terlalu kerap sangat sakit kepala dua-tiga bulan nie..dah peri0d pun stay kepala sakit...dah tid0 pun stay sakit lagi..ad0iyai kenapa kah ini??saya malas nx ajar makan ubat..cz nanti saya susah peri0d..mahu kata kene hujan telah la...selalu jugak kene..tp nie sakit sebelah kepala...mata pun berpinar..

kalo check d0ct sure cakap migrain...ad0iyai...tak mahu berterusan makan ubat...

2 comments:

  1. yup. true. pening sblh kepala adalah migraine. Sekian, harap maklum..:) Makan lah ubat syg.. dah berlarutan bebrapa hari.. kalau sehari dua ok lagi nak restrain from makan ubat

    ReplyDelete
  2. saya tx nx makan ubt sgt...cz sy takut period tx dtg... :(

    ReplyDelete