Friday, January 21, 2011

gatai tangan nx buat new P0st..hehehe (^_^)

pada 19 Jan 2011 saya dan my h0usemate A.K.A. N0rmas g Jejalan at Masjid India...After Jejalan g Makan at S0Go...hehehe..macam biasa la...mesti ader gambar yang di tangkap...

J0m Terjah!!!

nie yang aku makan..mee apa ntah..bes0r ja ha...

 cik n0rmas nya makanan nya...mee mamak la...




POPIA
first time aku makan p0pia yang besar nie..nyah plak tue uat...sedap la P0pia nie...





*sambil menunggu p0pia nie kan...nyah tue sempat g bertanya kat aku
    nyah   : es0k cuti kemana???mksd dia masa ari thaipusam (20hb jan 2011)
    aku     : d0k umah ja ha....aku jawab tid0 ja ha n ngemas Umah...
    nyah   :  ngan slumber dia cakap..itu la keje 0rg p0mpuan..tid0 je...
    aku     :  hehehe..tapi dalam hati aku...k0 nie nyah... (geram)

ini lah cik n0rmas nya...bab bergaya depan kamera num 1...


eerrrmmmm....ader cite len nie...

 nie gula-gula...saya dapat nya dari En.Kumbang saya...dia Beli di Langkawi...
TQ na...

i like DAIM...

2 comments:

  1. geli la plak nk mkn mee sbesor tu...

    ReplyDelete
  2. awk tahu tx per..saya makan pun tx abis..hehehe..tx sedap pun..saya tx nx g dah kedai makan tue ...

    ReplyDelete